ARTIKUJ
KULTURË & SHKENCË
Një studim i ri vendos lidhjen midis diabetit dhe depresionit. Studimi i kryer nga shkencëtarët pranë universitetit Xhons Hopkins në Meriland, thotë se njerëzit që vuajnë nga depresioni kanë më shumë gjasa të preken nga diabeti dhe anasjelltas.
Organizata Botërore e Shëndetësisë thotë se ushqimi vetëm me qumësht gjiri mund të shpëtojë miliona jetë foshnjash çdo vit.
Një studim i ri britanik ka treguar se konsumimi i sasive të mëdha të vitaminës C me anë të ushqimit mund të zvogëlojë rrezikun nga sëmurja me diabet tip 2.
Fëmijët të cilët janë alergjikë në vezë mund ta mposhtin këtë alergji duke konsumuar gradualisht vezë të ziera.
BOTA E LIBRAVE
Libri Kur'ani në Jetën e Përditshme është një punë mjaft e çmuar e autores Haxha Liza Abdullah, e cila gjatë punës së saj në hartimin e tij është munduar të sjellë tema të ndryshme të përditshmërisë sonë, duke i argumentuar ato me vargje kur'anore.
TUNELİ KOHOR
Përhapja e fesë islame në radhët e popullsisë qytetare u zhvillua shkallë-shkallë, ku mund të dallohen disa momente që karàkterizojnë evolucionin e këtij fenomeni.
PERSONALİTETE
Në qërshor të 1944 -ës drejtoi betejën e Kikës, ku shqiptarët e udhëhequr prej tij dolën fitimtarë kundër ushtrisë sllavo-komuniste. Veprimtaria e Mulla Idriz Gjilanit është heroike.
FAMILJA
Gjatë ditës, fëmijët me apnea mund të mos përqëndrohen ose mund të tregohen tepër aktivë, por edhe të acaruar. Ata mund të ndeshen me vështirësi edhe në të mësuar.
KARIKATURA
Përgatitje për muajin e Ramazanit
KËNDI I JUAJ – OPINIONE TË LEXUESVE
Ishin net të dimrit, net të gjata, bënte ftohtë, kur papritmas dëgjohej një zë që vinte nga larg, dhe kërkonte ndihmë. Me të dëgjuar këtë zë, sa trishtues, aq edhe krenar, menjëherë disa persona që gjendeshin afër vendit prej nga vinte zëri dolën për në n